10 jednoduchých SEO tipov na zvýšenie návštevnosti

  • seo optimalizacia

Ak hľadáte spôsoby ako zvýšiť návštevnosť Vašej webstránky, ale minuli sa Vám nápady a návštevnosť stále nie je taká, ako si predstavujete, skúste si pozrieť nasledujúcich 10 tipov, čo by ste určite mohli spraviť. Vyhľadávače stále menia algoritmy a SEO experti sa stále trápia nad zvýšením návštevnosti. Týmito radami však určite nič nepokazíte. A samozrejme, ak to charakter Vašej webstránky nedovoľuje, nesnažte sa o kombináciu všetkých tipov.

1. Povoľte komentáre

Komentáre zapájajú Vašich návštevníkov a tým pomáhajú k získaniu "čerstvého obsahu", pozitívnym SEO bodom a hlavne dajú vyhľadávačom o dôvod viac k častejším návštevám Vašej webstránky. Nezabudnite komentáre moderovať a ak sa objaví spam, treba ho okamžite vymazať.

2. Pridávajte unikátny obsah

Vytvorte obsah, ktorý je jedinečný. Pre SEO je to veľmi dôležité. Rozvíjať na svojej webstránke kvalitný a jedinečný obsah je jedným z prvých odporúčaní, ako odlíšíť Vaše webstránky od ostatných. A samozrejme si tým aj zvýšite návštevnosť.

3. Používajte kľúčové slová v nadpisoch

Je to jedna z najlepších ciest ako sa zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania na čo najlepšej pozícii. Je však veľmi dôležité, aby výskyt kľúčových slov bol prirodzený a nenútený, pretože texty na web stránke sú v prvom rade písané pre ľudí. Umelo vytvorený text, maximálne optimalizovaný pre vyhľadávače zväčsa nie je atraktívny pre ľudí.

4. Používajte kľúčové slová v odkazoch

Použite kľúčové slová v hypertextových odkazoch a ich okolí a taktiež v "title" odkazu.

5. Používajte kľúčové slová v názvoch obrázkov a súborov

Používajte kľúčové slová v ALT a TITLE obrázkov a súborov. TITLE a ALT atribúty v odkazoch a súboroch hrajú veľkú úlohu v informovaní vyhľadávača o tom, o aký súbor sa vlastne jedná. Hlavne v prípade obrázkov získate ďalšiu návštevnosť z vyhľadávania obrázkov za pomoci služby Google obrázky.

6. "Tagujte" svoje príspevky

Používajte tagovanie alebo štítkovanie svojich prispevkov kľúčovými slovami. Zväčšíte si počet interných odkazov a Vaši čitatelia si ľahšie nájdu články podobné tomu, ktorý aktuálne čítajú.

7. Vytvárajte unikátne Meta popisy

Tak, ako atribúty Title, aj Meta popisy musia byť na každej podstránke a pri každom článku jedinečné. Meta popisy môžu byť akokoľvek dlhé, ale väčšina vyhľadávačov prečíta len prvých 160 znakov. Preto sa snažte zmestiť dĺžkou popisov niekde medzi 140-160 znakov.

8. Urobte webstránky jednoduchými

Majte svoju webstránku čo najjednoduchšiu. Webdizajnéri často zabúdaju na to, že ich "internetové IQ" je vyššie, ako logika bežných návštevníkov webstránok. Webdizajnéri sa snažia ohromiť klienta a použijú na webstránke množstvo najnovších technológií, čo môže mať za následok horšiu použiteľnosť na starších počítačoch.

9. Ponúknite nejakú drobnosť zadarmo

Ponúknite návštevníkom Vašej webstránky niečo užitočné zadarmo. Elektronickú knihu, či nejaký online nástroj. Návštevníci sa potešia a určite sa s tým pochvália svojim priateľom na sociálnych sieťach.

10. Propagujte svoju webstránku na sociálnych sieťach

Existuje mnoho spôsobov ako sa spropagovať na sociálnych sieťach. Nestačí však vytvoriť si profil na Facebooku, Twitteri či LinkedIn. Ľudia musia sami chcieť zdieľať Vašu webstránku. A sme pri bode 2... 

Ako môžete vidieť, optimalizácia pre vyhľadávače nie až taká náročná. Použite tieto tipy k získaniu vyššej návštevnosti z vyhľadávania. 

Komentáre (2)

  • anon

    Tak a potom penalizacia ako vysita. Dakujeme za seo eady od wedesignera. Ludia venujte sa tomu comu rozumiete a nemylte ludi s vecami o ktorych ste kde cosi citali, potom to tak vyzera ze programator robi seo, designer marketing a marketer pise obsah. 

    júl 18, 2014
  • Obrázok používateľa ROOT

    Milý Rondo, o akej penalizácii je reč? Všetky veci, ktoré som spomínal sú naturálne. Google predsa nepenalizuje ak sú na web stránke povolené komentáre, spustený blog alebo fórum. Takisto určite nepenalizuje za unikátny obsah a používanie kľúčových slov na správnych miestach.

    júl 22, 2014

O nás

Tvorbe web stránok sa profesionálne venujeme od roku 2007. Zameriavame sa hlavne na webové prezentácie pre jednotlivcov, male a stredné podniky, športové kluby či občianské združenia. Zastrešujeme celý proces tvorby webstránky - od prvého stretnutia až po uvedenie webstránky do života. Ale ani tam naša práca nekončí. Venujeme sa aj správe webstránok, či už po stránke obsahovej, alebo tej bezpečnostnej. Zvýšenie návštevnosti alebo upgrade, či regizajn web stránok patrí tiež medzi často vyhľadávané služby.